PRIVACY, MEDEZEGGENSCHAP EN KLACHTEN
AVG en Privacy
Vorkmeer handelt conform de geldende AVG wetgeving (AVG = Algemene verordening gegevensbescherming).
In dat kader zijn wij verplicht een Functionaris Gegevensbescherming aan te stellen.
Wil je meer informatie over het thema privacy? Wil je je persoonsgegevens inzien of laten wijzigen? Of ben je van mening dat er sprake is van ‘lekken’ van jouw persoonsgegevens via Vorkmeer? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Je kunt gebruik maken van ons contactformulier of een mail sturen naar: ondersteuning@vorkmeer.nl.
Lees de Privacyverklaring van Vorkmeer.
Medezeggenschap
Inspraak en medezeggenschap zorgt ervoor dat mensen mee kunnen denken met een organisatie. Vorkmeer ziet iedere inbreng van bijvoorbeeld een vrijwilliger of een andere betrokken inwoner van Peel en Maas, als feedback.
We zien alle opmerkingen en ideeën als input, waarmee we onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren.
Heb je tips, tops of een verbetervoorstel, deel dit met ons via mailadres ondersteuning@vorkmeer.nl.
Alvast bedankt voor je betrokkenheid.
Klachten
Iedere medewerker van Vorkmeer streeft naar kwalitatief hoogwaardige ondersteuning op het gebied van welzijn. Waar gewerkt wordt, kan er helaas ook wel eens iets misgaan.
Daarom is het goed te weten dat wij klachten serieus nemen.
De manier waarop we omgaan met klachten is beschreven in het klachtenreglement Limburg.
Heb je, ondanks onze zorgvuldigheid, een klacht? Blijf er dan niet mee lopen, maar laat het ons weten. We kunnen immers van elkaar leren!
Voor het indienen van een klacht kun je gebruik van het Klachtenformulier.
Ter informatie: het jaarverslag klachtencommissie 2024